Bodru.com‘u kısaca; küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kurumsal bir CRM çözümü.
Dublin/İrlanda merkezli şirket, yeni freemium modeliyle artık temel iş yönetim çözümleri ücretsiz olarak sunuluyor.
Ücretsiz hesap kapsamında şirketler en fazla 5 kişi olmak üzere platformu kullanabiliyor ve sınırsız not yazma hakkı, web ile mobilden erişim, e-posta vasıtasıyla not girişi ve aktivite görüntüleme gibi özelliklerden yararlanabiliyor.
Zaman sınırlaması olmadan bu ücretsiz modelden yararlanabilen şirketler, diledikleri zaman ortak dosya yönetimi, sınırsız kullanıcı hakkı, paylaşım ayarları, 50 GB doküman arşivleme ve görev mekanizması gibi özelliklere sahip olan Premium modele geçiş yapabiliyor. Bu arada Premium model için şirketlerin her ay ödemesi gereken ücret 49 dolar. 49 dolarlık modelde herhangi bir kullanıcı sayısı limiti bulunmuyor.
Mobil tarafta ise hali hazırda bir Android uygulamasına sahip olan Bodru, yeni yılla birlikte iOS uygulamasını da yayına almayı planlıyormuş.
Web tabanlı, bulut teknolojilerini kullanan ve küçük/orta boyutlu şirketleri hedef alan online iş yönetimi çözümü Bodru; yeni gelir modeliyle, mobil uygulamalarıyla ve daha fazla dili desteklemesiyle birlikte ne gibi bir yol izleyecek hep beraber göreceğiz.